ЛЯЛЬКОВИЙ ТЕАТР — ЦЕ СЕРЙОЗНО?!!

Одним із ефективних засобів педагогічного впливу на розвиток творчої особистості дошкільника названо театралізовану діяльність. Вона сприяє естетичному вихованню дітей, прилучає їх до мистецтва, розвиває вміння бачити, чути, розуміти красу слова, дії. Театральне мистецтво близьке і зрозуміле дітям, адже в його основі — гра, а це для малюка — найголовніший аспект діяльності, адже діти, граючись, розвиваються. що метою діяльності дошкільного закладу є забезпечення гармонійного розвитку кожної дитини, створення сприятливих умов для її особистісного становлення та творчої самореалізації.
Державний музей іграшки спільно з Інститутом психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Інститутом модернізації змісту освіти МОН України, за участі Київського університету ім. Бориса Грінченка 21 березня 2024 року в рамках
виставки «Від лялькового театру до театру ляльок» провів регіональний науково-методичний семінар, присвячений організації театральної діяльності дітей дошкільного віку.
Учасниками семінару були педагогічні працівники закладів дошкільної освіти Борщагівської сільської та Вишневої міської територіальних громад (вихователі-методисти, вихователі, музичні керівники).
Методист вищої категорії Державного музею іграшки Людмила Гладун провела для учасників семінару екскурсію «Від лялькового театру до театру ляльок», майстерністю по виготовленню іграшок із шкарпеток поділилася Еллен Орро, провідна художниця ДМІ, член Спілки художників України. Інесса Кужом, відома художниця з мистецтва ляльки провела майстер-клас «Ляльковедення — непроста справа».
Слухачі семінару стали активними учасниками практикуму з підготовки вистави за сюжетом «Казка оживає».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *