Чому діти травмуються? Коли і як формувати в дитини свідоме ставлення до власного життя й безпеки? Як зробити цей процес не лише корисним, а й цікавим для дошкільників?

Про ці та інші питання з безпеки життєдіяльності у закладі дошкільної освіти 01 травня 2024 року розглядали вихователі старших груп у Петропавлівсько-Борщагівському закладі дошкільної освіти «Щасливий» (директор Валентина Кучерук).

Одним із основних завдань закладу дошкільної освіти є формування в дошкільників свідомого ставлення до власної безпеки з раннього віку. Головний регулятор поведінки дитини — внутрішня мотивація. У Базовому компоненті дошкільної освіти зазначено, що дитина має знати правила безпечного перебування вдома, в дитячому садку, на вулиці, спортивному майданчику тощо. Освітній процес у ЗДО повинен бути зорієнтований на формування безпечної поведінки дошкільнят у дозвіллі, серед людей, предметів природи, що на сучасному етапі є дуже актуальним.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *