![](https://bsr-vokmc.gov.ua/wp-content/uploads/2024/05/0-02-05-5d419c6d454b649776dbefa89f083319e10d4d8338c426391bd506bb9243fc2b_661edb5e407e075-768x1024.jpg)
Чому діти травмуються? Коли і як формувати в дитини свідоме ставлення до власного життя й безпеки? Як зробити цей процес не лише корисним, а й цікавим для дошкільників?
Про ці та інші питання з безпеки життєдіяльності у закладі дошкільної освіти 01 травня 2024 року розглядали вихователі старших груп у Петропавлівсько-Борщагівському закладі дошкільної освіти «Щасливий» (директор Валентина Кучерук).
Одним із основних завдань закладу дошкільної освіти є формування в дошкільників свідомого ставлення до власної безпеки з раннього віку. Головний регулятор поведінки дитини — внутрішня мотивація. У Базовому компоненті дошкільної освіти зазначено, що дитина має знати правила безпечного перебування вдома, в дитячому садку, на вулиці, спортивному майданчику тощо. Освітній процес у ЗДО повинен бути зорієнтований на формування безпечної поведінки дошкільнят у дозвіллі, серед людей, предметів природи, що на сучасному етапі є дуже актуальним.
![](https://bsr-vokmc.gov.ua/wp-content/uploads/2024/05/0-02-05-b5941cb0b087833c9a46857aa6b8411bd93b42471595fd069ce40715fe9d59ba_d3210b4e4731f881-682x1024.jpg)
![](https://bsr-vokmc.gov.ua/wp-content/uploads/2024/05/0-02-05-dd32dfb072c64bf9384cd405d0018e00cb0db6f95c1e5576086239fc7b034b7f_6e86f100a7029284-768x1024.jpg)
![](https://bsr-vokmc.gov.ua/wp-content/uploads/2024/05/0-02-05-50587485d3fe407bdaea70530373c0937d8433292d34762a9649e1755f89302a_20c6a7450a7f8f57-768x1024.jpg)
![](https://bsr-vokmc.gov.ua/wp-content/uploads/2024/05/0-02-05-51cec3c2ccf5521f0c44b38070bd8982695c8c56f657db2db4470e168126bb2f_d965c357d7ccf6cf-1024x768.jpg)